Instal·lacions

Escola rural d’estructura cíclica amb molts anys d’experiència. És un centre públic, laic i democràtic que vetlla per la convivència, la pau, la igualtat, la solidaritat i el desenvolupament personal.

L’organització de grups al nostre centre pot variar d’un any a l’altre. Dependrà del nombre d’alumnes que tinguem i de la disponibilitat de l’equip de mestres. El nostre criteri és sempre de procurar fer l’organització més afavoridora per als nostres alumnes.

El centre està format per un edifici de quatre aules, dos lavabos, una aula de música i un despatx pel professorat. L’exterior el forma una gran pista pavimentada i un pati de sorra amb construccions de fusta per als més petits.

També disposem d’un mòdul on hi ha el menjador escolar, l’aula d’atenció a la diversitat i l’aula de Cicle Superior. S’utilitzen instal·lacions externes al centre en conveni amb l’Ajuntament com el pavelló esportiu i el Centre Cívic.