Volem internacionalizar-nos!!. Convocatoria Erasmus 2024

L’any 2022 el nostre centre va participar per primera vegada en el Programa Erasmus amb un projecte K-122 que hem estat implementant.

Enguany, hem tornat a participar de la convocatòria del 2024 amb la intenció de consolidar les propostes plantejades i assumir nous reptes. Tenim la voluntat d’obrir la nostra escola a Europa i al món i consolidar una dinàmica enriquidora d’intercanvis on es pugui beneficiar el conjunt de la comunitat educativa.

“UNA ESCOLA PER A TOTS I TOTES, UNA ESCOLA OBERTA AL MÓN”, és un projecte d’una durada de setze mesos que preveu les mobilitats tant del professorat com de l’alumnat de cicle superior del nostre centre.

Aquest projecte té com a objectius:

• Millorar la competència lingüística i digital de l’alumnat utilitzant recursos digitals diversos, multinivell i fent servir l’anglès com a llengua de comunicació en la convivència amb alumnes d’altres països.
  • Conèixer de manera vivencial la metodologia de Reggio Emilia per poder implementar a l’etapa d’Educació Infantil.
  • Conèixer el potencial educatiu de la IA (Intel·ligència Artificial) com a recurs d’ensenyament aprenentatge.

El nostre projecte e-Twinning es titula:

What do you play at your school? Let’s play together!

Aquest projecte, que realitzem amb una escola de Turquia, està inclòs dins de les programacions anuals d’anglès del cicle mitjà.

La presentació d’aquest projecte va directament lligada amb la realització d’un projecte eTwinning amb l’alumnat de cicle mitjà.

Els projectes eTwinning promouen la col·laboració escolar en Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i recolzen als centres escolars oferint-los les eines i els serveis necessaris que facilitin la seva associació.

Mitjançant un seguit d’activitats diverses els infants es presenten, presenten la seva escola, trien jocs, els expliquen i els comparteixen amb els companys/es de l’escola de l’altra país. Tot això fent servir l’anglès com a llengua de comunicació.

Tot plegat és un gran repte que afrontem amb ganes i il·lusió. Esperem poder informar-vos que el projecte Erasmus ha estat aprovat i del desenvolupament de les seves posteriors activitats.

Resum del projecte:”Una escuela para tod@s, una escuela abierta al mundo”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *