VIATGEM A NERJA AMB LA FAMÍLIA DE L’ELSA

Després d’un dilluns i dimarts de colònies, l’alumnat de 3r A ha viatjat fins a Nerja amb la família de l’Elsa. Quina setmana de fer i desfer maletes, però que bé ens ho hem passat!!!.

Durant aquest viatge hem après que Nerja és un poble costaner situat a 52 km de Màlaga on es pot visitar el “Balcó d’Europa”, les coves de Nerja i magnífiques platges, com la de Burriana i Calahonda. A més a més, que la majoria de la població treballa de la pesca, de l’agricultura i del turisme.

Però, sabeu què és el que més ens ha agradat saber? Doncs, que en aquest petit poble es va gravar als anys 80 la sèrie televisiva de “Verano Azul” i els turistes que visiten Nerja no marxen sense fer-se una fotografia a la rèplica del vaixell de Chanquete, “la Dorada”.

Moltes gràcies família, ens ha encantat el vostre viatge!!!