A la 5ª promoció de l’escola els desitgem molta sort i empenta en el gran futur que els hi espera.

Bateig de busseig a 3r (1ª Part)

Quina sort que hem tingut en fer aquesta activitat!  Els nens estaven molt nerviosos, però finalment tots els qui ho van voler provar, van fer l’activitat  i van ser uns “cracs”.  Ens van dir que ho van fer molt bé. És bonic veure-ho i és relaxat. Ens va encantar!  Moltes gràcies Eva i Quim, sou uns autèntics mestres submarinistes!

Lliurament diploma Proves Cangur Eloy U.

El darrer dia de curs l’Eloy, acompanyat d’alguns dels seus companys companyes, ha anat a recollir una menció honorífica (Lloc 148 de 15.737 participants) al Centre de Recursos del Professorat de Lleida gràcies a la seva tasca a les Proves Cangur de Matemàtiques. Felicitats Eloy per haver aconseguit aquesta menció a les Proves Cangur realitzades a l’escola!

CLOENDA AGENDA 21

Avui 6 infants representants d’educació infantil han gaudit de la cloenda del projecte Agenda 21  del qual en formen part. Ha sigut un matí diferent que hem passat al parc de la Mitjana. Hi havia jocs, esmorzar, teatre… podeu veure algunes fotos de les experiències d’aquest matí. Què divertit!

Premis “Puja al bus” de 3r

Dimarts al matí els delegats i delegades de tercer juntament amb l’alumna Berta B. van assistir al lliurament de premis “Puja al Bus” a l’ Auditori. Van repartir els premis a les redaccions guanyadores i van gaudir d’un espectacle de màgia molt entretingut. Moltes felicitats Berta per aquest premi i als/les nostres alumnes per col.laborar.

1r Visita a L’Hort de ca la Bàrbara

Els nens i nenes de 1r hem visitat l’agrobotiga L’Hort de ca la Bàrbara, al nostre barri, que ofereix fruites i verdures de proximitat. Ha estat una visita molt profitosa on ens hem sentit molt ben acollits i ens han obsequiat i convidat a tastar la seva fruita. Moltes gràcies pel tracte rebut i enhorabona pel vostre compromís amb la sostenibilitat.

2n Sortida pel nostre barri

Posat que aquest trimestre treballem l’itinerari i el barri, el dimecres 5 de juny els i les alumnes de segon vam anar a fer un tomb pel barri de Balafia. El nostre president i mestre Toni Baró ens va fer de guia, tot conduint-nos pels llocs més destacables del nostre barri. Vam poder visitar el Centre Cívic i apropar-nos al Manyac i als gegants. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Entrega Premi Menció Especial Escriptura de Contes Consum

El divendres 6 de juny ha tingut lloc l’entrega d’un premi molt especial a l’alumnat de 4t de la nostra escola. Han estat guardonat tots els infants i les seves tutores per un dels contes que va redactar una de les dues classes i va il·lustrar l’altra: “El misteriós cas de la reina de l’hort”, per tant, tots els nens i nenes han estat guanyadors.

La Núria R., del Departament de Relacions Institucionals de l’empresa Consum, s’ha desplaçat al centre i ha fet entrega a tot l’alumnat i a les seves tutores d’un diploma i un estoig ECO per a a cadascun. A més a més, l’escola ha rebut dues tablets. De ben segur que ens seran molt útils!

Moltes gràcies Núria, a la resta del jurat per haver donat una menció especial al nostre conte i a l’empresa CONSUM.

Acte de Cloenda del Plenari dels Infants

El dimarts dia 4 de juny va tenir lloc l’acte de cloenda del Plenari dels Infants. La Vanessa, l’Elena, la Camil·la i l’Ariana ens han estat representant al llarg del curs  en aquest òrgan de participació dels infants aportant idees per a millorar la nostra ciutat. A més a més, la Camil·la, va llegir una part del manifest redactat per a l’acte amb la presència dels regidors de la ciutat de Lleida i també amb l’alumnat d’altres centres participants.

6è Taller sobre discapacitat

El passat 31 de maig vam rebre la visita de tres organitzacions lleidatanes: ASPID Lleida, Associació Down Lleida i Salut Mental de Ponent, que ens van sensibilitzar de les diferents discapacitats que tracten als seus respectius serveis. Els alumnes de 6è vam poder viure en primera persona l’experiència de moure’s amb cadira de rodes, llegir en llenguatge Braille i ficar-se a la pell d’un nen o nena amb síndrome Down. A través de les diferents activitats vam comprovar les dificultats diàries que  es troben  i la voluntat i constància amb què enfronten la seva vida.  Tot un exemple per a tots nosaltres!