Protagonista de la setmana: Abril

Durant aquesta setmana la única protagonista ha estat l’Abril a la classe de les Tortugues.

Divendres passat a la tarda ens va visitar la seva família, i després d’explicar-nos cosetes de quan ella era petita, ens van parlar de les seves professions: la mare és psicòloga en un centre en el qual ajuda a nens i nenes i les seves famílies a gestionar les seves emocions. Per la seva part, el pare treballa com a mestre en una altra escola i ens va portar uns petits robots que funcionen com les nostres Beebots, ja que ell treballa ensenyant als seus alumnes coneixements de robòtica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *