Visita del Lleida Esportiu!

Aquesta tarda l’alumnat de 6è ha rebut la visita del Lleida Esportiu! Han vingut l’Elsa, responsable del projecte sobre valors en l’esport “Escoles Blaves”, el Jan, responsable de la part mediàtica, i dos jugadors del club: l’Iñaki (porter) i el Ton (lateral).

Ens han explicat i passat un vídeo sobre els valors que el club inculca als seus jugadors i l’alumnat ha pogut fer tot tipus de preguntes molt interessants als jugadors. Després ens han firmat agendes, samarretes i un còmic que el club ens ha donat, ens han regalat entrades pel partit d’aquest diumenge i un parell de pilotes per a l’escola.

Finalment els infants han pogut jugar un partidet amb l’Iñaki i el Ton i han gaudit com els qui més!

Moltes gràcies per la vostra visita Lleida Esportiu!!!