Jornada 8 de març

Avui, 8 de març, DIA DE LA DONA, des de l’escola hem volgut donar visibilitat a les dones esportistes de la nostra ciutat. Han vingut 9 esportistes que, per cicles, ens han explicat l’esport que practiquen i després hem fet una activitat per posar-lo en pràctica.

A Educació Infantil han vingut la MERITXELL BONET I LA YOLANDA CEBRIÁN, unes atletes que ens han ensenyat com preparar-nos per córrer i ens han organitzat un circuit on hem fet salts de llargada, tir de pilotes i diferents exercicis.

A Cicle Inicial ha vingut la SARA ÁLVAREZ, entrenadora i jugadora del club de bàsquet Força Lleida, que ens ha ensenyat diferents tècniques per córrer i de llançament de pilota.

Finalment, a Cicle Superior han vingut 6 persones de la secció Esportiva AEM Lleida, que ens han explicat la seva trajectòria professional, ens han resolt els dubtes plantejats pels i les alumnes i també hem fet una activitat física relacionada amb el futbol. Ells i elles són: VERA RICO, SILVIA PEÑALVER, LAURA FERNÁNDEZ, ANA RECARTE, YAMILA BADELL i MIQUEL SEUMA.

L’equip de l’escola Països Catalans us volem donar les gràcies per donar visibilitat a les dones esportistes i participar en aquesta jornada del 8 de març.