Concurs Fem Matemàtiques 2a Fase

Hi ha hagut un grup de 4 alumnes de 6è que han representant a l’escola a la 2a fase del concurs FEM MATEMÀTIQUES. La primera fase l’havíem fet al centre on tot l’alumnat hi havia participat.

La Nia, el Lluc, l’Enea i l’Andreu han realitzat una prova individual i una gimcana per equips competint amb alumnat de més de 30 centres de la província de Lleida. Volem felicitar a tot l’alumnat que ha treballat molt a l’aula per preparar el concurs, als nostres representants que han gaudit molt de l’experiència i han fet un molt bon paper, especialment a l’Andreu que ha quedat el 2n de la província en la categoria de 6è i que el 18 de maig participarà a la fase final a Cervera.

També estem molt orgullosos d’haver pogut veure a la Carla, guanyadora del curs passat de 6è, com aquest curs ha tornat a guanyar amb l’Institut Manuel de Montsuar i d’haver pogut veure actuar a dos exalumnes més, la Júlia i l’Oriol, que van amenitzar l’espera del veredicte del jurat a l’Edifici Transfronterer de la Udl amb un concert.