Som el que mengem. Article per a la Eco-magazine Erasmus+

Des del projecte Erasmus+ que duu a terme l’escola, se’ns proposa fer una revista digital; on a més a més d’explicar les mobilitats i les nostres vivències, també publiquem articles amb activitats i tasques que fem a les diferents aules de les escoles participants. Durant aquest trimestre hem treballat actvitats com el reciclatge i la reutilització amb l’alumnat de 6è (setembre); consum de productes de proximitat amb l’alumnat de 5è (octubre) i una recepta amb productes típics de les nostres contrades amb l’alumnat d’infantil I5 (novembre)

Dins d’aquest últim mes hem d’ensenyar als nostres amics/gues estrangers una recepta amb els nostres productes d’horta i de temporada. L’alumnat de I5 fa una activitat molt engrescadora d’aprenentatge/servei i que a la vegada fomenta hàbits de menjar saludable. Així que hem aprofitat aquesta actvitat que sempre  es fa a I5 del PA AMB TOMATA  (amb les tomates del nostre propi hort) per mostrar als altres com es fa. A més a més, partint d’aquesta base, també hem realitzat i tastat (per primera vegada per la majoria dels alumnes) la recepta de LA TORRADA D’ESCALIVADA amb tonyina. Ens ha encantat fer-la i després degustar-la!!!! I a més a més en anglès!!!!