Els infants I4 hem viscut una experiència molt especial al nostre hort escolar: hem plantat tomaqueres!
Primer hem observat les petites plantes i hem parlat de què necessiten per créixer: terra, aigua, sol i molta cura. Amb l’ajuda de la Raquel, l’Aureli i el Xavier que ens han preparat l’espai de l’hort hem pogut plantar les tomaqueres amb les nostres mans.
Durant l’activitat hem après a treballar en equip, a respectar la natura i a tenir paciència, ja que les plantes necessiten temps per créixer.
Estem molt emocionats perquè aviat esperem veure aparèixer les primeres flors i, més endavant, els tomàquets. Serà fantàstic poder collir-los i descobrir tot el procés que segueixen des que els plantem fins que arriben a la nostra taula. Gràcies a tot això el curs vinent podrem fer l’activitat “El pa amb tomàquet”.
L’hort és un espai ple d’aprenentatges, descobertes i moments compartits. Continuarem cuidant les nostres tomaqueres amb l’ajuda de les famílies perquè aquestes donin el seu fruit.



