A la tornada de les vacances de Pasqua hem iniciat els nostres espais amb el centre d’interès de la primavera:
-Espai lingüístic: introducció al vocabulari d’insectes de primavera identificant el nom amb la imatge i composant el nom amb les lletres Montessori.
-Espai matemàtic: introducció a la grafia del nombre 2 amb el pergamí màgic i escriptura dels nombres 1 i 2 a la llibreta Montessori.
-Espai artístic: creació d’un collage amb colors de primavera i producció efímera de primavera amb flors reals.
-Espai de grafomotricitat: coordinació òculo-manual amb pinces petites agafant elements de primavera en la base de gespa artíficial i en la safata d’arròs de colors.
-Espai de minimons: reproducció de la Pasqua, del conte “La llebreta” i/o de la primavera.
-Espai de joc simbòlic: els nens i nenes han anat a la classe del costat per tal de provar un nou espai de joc simbòlic.