FLOW DE LES NOSTRES PADRINES 22

L’alumnat de primària ha pogut participar en l’acte celebrat a l’escola «PARTICIPA DEL FLOW DE LES NOSTRES PADRINES: Recuperem les cançons de l’Obra del Cançoner Popular de Catalunya».

Els infants de 1r i 4t han compartit amb els altres cursos dues cançons recollides l’any 1931 a l’hospici de Lleida: la Cançó Eliminativa i la Cançó Infantil “La Tomasa”.

Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte adreçat a mestres de primària, secundària i escoles de música que l’Associació Àgora i el grup Krregades de romanços estan duent a terme per tal de participar en les Jornades Europees de Patrimoni. L’objectiu fonamental és que les cançons col·lectades en les missions de recerca, que van realitzar els i les folkloristes i músics per l’OCPC, tornin a sonar en els pobles i ciutats d’on van ser recollides.