DENIP 2023

Avui dilluns 30 de gener, els alumnes de 6è hem celebrat el DENIP participant en una activitat organitzada per la Coordinadora d’ONGD i Altres Moviments Solidaris de Lleida.

Juntament amb l’Escola Príncep de Viana i l’INS Josep Lladonosa ens hem reunit al Camps Elisis i hem dut a terme una tasca de reflexió sobre aquelles paraules que no volem escoltar i per a deixar-les reflexades, les hem escrit en cartells als que  hem afegit el símbol de copyright per a que no es tornin a utilitzar.

Tot plegat ha resultat una jornada diferent, reivindicativa i enriquidora tant socialment com d’aprenentatge.