ANEM A L’AUDITORI

Durant aquest mes, l’alumnat de 3r i el de 6è hem anat a l’Auditori de Lleida, Enric Granados, a veure dos espectacles inclosos al programa d’Educació a l’abast organitzats per l’IME.

A 3r vam assistir a “Miniatures catalanes” produït per l’Esbart dansaire Sícoris on vam gaudir d’un conjunt de coreografies de peces de compositors catalans de la Renaixença basades en la cançó popular, la poesia catalana i una mirada cap al repertori francès i germànic més romàntic, realitzat pel pianista Daniel Blanch i la violinista Kalina Macuta. Una posada en escena molt maca i elegant.

L’alumnat de 6è vam assistir a l’espectacle “Percussió llatina” de la companyia Artixoc. Ens va entusiasmar la força i el ritme de les peces i saber que els hi diem ritmes d’anada i tornada perquè els europeus vam conquerir aquelles terres fa segles, imposant els nostres costums i les nostres llengües, i ara ens retornen canviades, enriquides i transformades. Ens van fer passar una estona molt divertida i animada!