8 DE MARÇ

Aquest curs com a celebració del 8 DE MARÇ hem realitzat la proposta “AMB VEU DE DONA”:

• En primer lloc, cada classe va triar una frase cèlebre que hagués dit una dona en el passat amb l’objectiu de triar-ne dues  per a penjar en dos espais de l’escola, ja que fins al moment només tenim dos proverbis i dues dites per homes.

• Després vam demanar col·laboració a l’equip humà de l’escola i també a les famílies, entre totes i tots vam triar dues frases: una de la Maria Montessori i l’altra de la Malala Yousafzai.

• Finalment, tot l’alumnat ha realitzat art efímer als vidres del passadís, guarnint les lletres DONES del nom d’una dona molt significativa per a cadascú dels infants.

“El que la mà fa, la ment ho recorda”

Maria Montessori

“Un infant, un/a mestre/a, un llibre i una ploma poden canviar el món. L’educació és l’única solució”

Malala Yousafzai