Preparació de la trobada internacional a Polònia

L’alumnat de tercer ha preparat un regalet per a tot el grup que anirem a visitar l’escola Juliana Tuwima a la classe de plàstica, tot i pintant i ensenyant el nostre propi logo.

Per altra banda, l’alumnat de 6è ensenyarà a ballar la sardana com a dansa de les nostres terres, i per tant, les nenes que viatjaran han estat assajant la cançó de la Marieta Cistellera. A més a més, de forma autònoma i a través de l’Instagram, ja han fet trobades virtuals entre els assistents a Polònia!!