Final de projecte Erasmus+ KA229 “Green Education in Green Environment”

El nostre projecte Erasmus+ KA229 “Green Education in green Environment” aquest mes arriba a la seva fi. És un projecte amb el qual hem treballat durant tres anys/cursos escolars. Les sis escoles de l’associació internacional hem treballat conjuntament per donar una educació mediambiental al nostre alumnat durant la durada que ha tingut, però pensem i tenim l’esperança i expectatives que aquest granet de sorra que hem aportat mitjançant aquest no es quedi només amb aquest temps de durada, sinó que perduri en el temps i a la vegada traspassi les fronteres de la nostra escola i la conscienciació mediambiental arribi a tota la comunitat educativa, local, nacional i internacional.

Entre tots i totes podem cuidar i deixar un planeta millor a les noves generacions. L’alumnat que ha pogut treballar i gaudir d’aquest projecte, han esdevingut ambaixadors mediambientals per a un futur pròxim. Tinguem cura de tot el que ens envolta i promovem uns  bons hàbits per tal de cuidar el nostre planeta incloent a la nostra vida quotidiana petites accions que entre totes i tots seran grans accions.

El fet de poder arribar a fer-ho de forma internacional ens ha obert, a la vegada, nous horitzons i perspectives per tal de comprovar que l’educació mediambiental no és només tasca nostra, de la nostra ciutat; sinó que és una feina de tothom, i tots i totes hem de vetllar per a què això s’aconsegueixi.

El projecte s’acaba, però els valors treballats, compartits i apresos no han d’acabar amb el projecte, sinó que han de ser un pilar de la nostra educació futura!!! Tots i totes cuidem del nostre planeta i dels nostres parcs naturals!!!! Entre tots i totes ho aconseguirem!!