Articles per a la Eco-magazine: mes d’abril

Com ja sabeu, mensualment participem en la redacció d’una Eco-revista internacional virtual. Durant tots els mesos tenim diferents reptes comuns amb els quals tractar i reflexionar a les diferents escoles. Durant aquest darrer mes d’abril, haviem de fer produccions artístiques efímeres amb elements naturals. L’encarregada ha estat la teacher Pilar, que dins de l’àrea d’ARTS & CRAFTS i amb l’alumnat de 5è, ha fet construccions efímeres amb fulles, flors del nostre hort i pintura. De la natura es pot aprofitar tot per a fer de tot.