CANTÀNIA 2023: LES PORTES DEL MÓN

ARGUMENT DE LA CANTATA:

La Sara és una nena cega que està obsesionada amb viatjar. Cada nit li demana al seu pare, el Daniel, que li llegeixi un capítol de La volta al món en vuitanta dies, de Jules Verne, que és el seu llibre preferit. La Sara s’identifica amb aquest autor francès perquè va escriure grans històries de viatges i exploracions sense haver sortit mai de França. Aquest fet ens dona una pista de l’argument de tota la obra, que és una espècie de tour de force consistent en donar la volta al món sense sortir de casa. El fet és que, davant la insistència de la seva filla, el Daniel pensa una estratagema per poder fer aquest viatge, que li sembla impossible per qüestions econòmiques, i difícil, per les limitacions físiques de la seva filla. El pla és el següent: cada matí sortirà de casa seva, acompanyat de la seva filla, i carregat de maletes; agafaran un tren de rodalies, faran uns quants trasbordaments, i tornaran al cap d’unes hores; però no al seu pis, sinó al pis de dalt, on una família provinent d’un altre país, amb la qual ell haurà parlat abans, els acullirà fent veure que es troben al seu país d’origen. I com és un edifici ple de gent procedent de molts altres països, podran fer tants viatges com vulguin.

Aquí tenim les músiques i els materials per treballar la cantata:

VÍDEOS:

AUDIOS:

LLETRES DE LES CANÇONS AMB PICTOGRAMES:

MATERIALS DIDÀCTICS DE L’AUDITORI.

Actualització (13-1-23):

Famílies, més endavant us farem arribar informació sobre la compra d’entrades per poder assistir de públic al concert de Cantània a Barcelona i sobre aspectes organitzatius de l’activitat.

1. isabel

Una pregunta, des de l’escola s’organitza algun autocar per anar aqui a l’auditori? o hi ha previsio d’algun tipu sd’organitzacio? Merci

1. MUSICA Autor de l'article

Bon dia, Isabel.
      Des de l’escola organitzem l’autocar per als infants, les famílies assisteixen pel seu compte. Més endavant us farem arribar informació sobre la compra d’entrades per poder assistir de públic al concert de Cantània a Barcelona i sobre aspectes organitzatius de l’activitat. Gràcies per l’interès!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *