Racons de llengua- Ronda 6

Els racons de la ronda 6 són:

Fem d’escriptors/es: en aquest treballem aspectes de la descripció, utilitzant les comparacions com un recurs literari per tal d’enriquir la seva escriptura.

Lector:  els infants realitzen de forma individual i autònoma aquest quadern, on es treballa la comprensió lectora i es respecta el ritme de cada infant.

Te’ls imagines?: en aquest racó es treballa la comprensió de petites descripcions sobre uns personatges, de les quals després se’ls demana una representació gràfica. En aquest racó l’alumnat descobreixen adjectius compostos, per tal d’anar ampliant el seu vocabulari.

Cursa de lletres:  a través d’aquest joc de paraules, on cada equip ha de trobar la paraula correcta per poder aconseguir el major nombre de lletres possible, treballem el vocabulari que l’alumnat té. Cal pensar, debatre i escollir la paraula que volen dir per usar-la en el seu torn de joc.

Speed jungle: en aquest racó es treballa l’atenció i l’observació dels detalls de les imatges de les cartes que ensenya l’alumnat, a partir del joc comercial. És important l’atenció i la rapidesa a l’hora de donar la resposta si es vol desfer de les cartes per poder guanyar el joc.

A continuació tenim una petita mostra d’aquesta ronda. Cliqueu sobre la imatge.