I4

Excursió Poble Espanyol I3 i I4

Els nens i nenes de la classe d’I3 i de la classe d’I4, divendres vam anar d’excursió al Poble Espanyol. A més de fer una visita i passejada per allà, també hem visitat un museu amb obres d’art. Després hem sigut nosaltres els artistes fent un quadre col.lectiu i un dibuix individual per explicar tot

Excursió Poble Espanyol I3 i I4 Llegeix més »

Ludoteca I4

Els nens i nenes de la classe del Rayo Mc Queen divendres per la tarda vam anar a la ludoteca a jugar. Ens encanta jugar a joc simbòlic, relacionar-nos i compartir amb els nostres companys i companyes. Si voleu veure més imatges feu clic a sobre d’aquesta.

Ludoteca I4 Llegeix més »

Projecte I4 “Les plantes”

Els nens i nenes de la classe del Rayo Mc Queen estem treballant amb el projecte de “Les plantes”. Hem pogut veure les llavors d’una espiga, hem obert una fulla d’aloe vera i hem observat la saba que tenen per dins. També hem trasplantat una planta tot observant les seves arrels. Si voleu veure més

Projecte I4 “Les plantes” Llegeix més »

Taller Sant Jordi famílies I4

Els nens i nenes de la classe del Rayo McQueen vam fer un taller d’un drac de Sant Jordi amb l’ajuda d’algunes famílies. Ens ha encantat que vinguéssiu a ajudar ens ha quedat molt maco. Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Si voleu veure més imatges podeu fer clic a sobre d’aquesta.

Taller Sant Jordi famílies I4 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut