I3 anem a l’hort
Els nens i nenes de la classe de la Elsa ahir vam anar a l’hort. Vam poder agafar unes quantes de faves i ens les hem portat cap a casa per tastar-les. També vam veure que els arbres estan començant a donar fruits. Visca la primavera! Si voleu veure més imatges podeu fer clic a […]
I3 anem a l’hort Llegeix més »












