
Els alumnes d’I5 van viure uns dies molt especials durant les colònies a Can Grau. Amb molta il·lusió, els nens i nenes van marxar per compartir experiències, aprendre i divertir-se en contacte amb la natura.
Durant l’estada van participar en diferents activitats i jocs que els van ajudar a conèixer millor l’entorn i a reforçar els vincles amb els companys i companyes. També van realitzar activitats de recerca a la natura, observant plantes, animals i descobrint els secrets del medi natural.
Una de les experiències més emocionants va ser l’activitat de nit amb llanternes. Equipats amb les seves llums, van explorar l’entorn i van viure una aventura plena d’emoció i descobertes.
A més, van fer una excursió per la muntanya, gaudint del paisatge i aprenent a valorar la natura que els envolta.
Les colònies a Can Grau han estat una experiència molt enriquidora, plena d’aprenentatges, convivència i moments inoblidables que els infants recordaran amb molta estima.


