Animalarius

Mentre estàvem llegint “El zoo d’en Pitus” vam pensar que seria divertit fer una exposició d’animals del nostre entorn. Així que vam anar a buscar animalons al voltant de l’escola  i els vam estudiar per a poder tenir una bona informació sobre ells. També vam decidir que podíem portar altres animals com gallines, tortugues o gossos que teníem a casa. Vam aprofitar a l’hora d’Eureka per fer uns jocs de Connecta: a partir d’un circuit elèctric s’havien de relacionar noms d’animals, categories o característiques.

Vam convidar  totes les classes de l’escola i les nostres famílies i … van venir gairebé tots! Va ser molt divertit. Mireu les fotos.