Activitats de primavera: Taller de nadons, Arquets i Vents de Ponent i Cantaxics!

Aquesta primavera ha vingut carregada d’activitats per a totes les edats!

TALLER DE NADONS

El passat 23 de març va tenir lloc a l’Escola de Música de Linyola un taller dirigit als més menuts i les seves famílies, el qual va anar a càrrec de la nostra professora Míriam Cortada. Aquesta experiència única va obrir les portes a famílies del poble i de municipis del voltant a un món de sons i melodies basat en la Music Learning Theory (MLT) d’Edwin Gordon. La MLT és una metodologia educativa que posa èmfasi en l’aprenentatge de la música des de les primeres etapes de la vida. Petits i gran van poder gaudir d’una estona en família plena de sorpreses i molta música!

ARQUETS I VENTS DE PONENT

Dissabte 13 d’abril, l’alumnat de Nivell Elemental 3 i 4 va participar a la trobada de Vents i Arquets de Ponent organitzada per l’ACEM (Associació Catalana d’Escoles de Música). Juntament amb alumnes vinguts de diferents escoles de música van formar una orquestra de corda i una banda amb instruments de vent i percussió. Durant el matí, l’alumnat va assajar per seccions i a la tarda, tant els “Arquets” com els “Vents” de Ponent, ens van oferir un concert amb un repertori variat que va cloure amb la interpretació conjunta de la coneguda peça “Som de l’Oest”.

CANTAXICS

Tot seguit, el següent dissabte 20 d’abril, l’alumnat de Sensibilització 2 i 3 i el d’Iniciació 1 i 2 va participar a la cantata infantil també organitzada per l’ACEM (Associació Catalana d’Escoles de Música). La trobada d’escoles de música de les Terres de Lleida va tenir lloc a Balaguer, on s’hi va interpretar El nen enamorat de la lluna, un conte musicat que comptava amb música de Xevi Matamala i lletres i conte de Manel Justícia. L’alumnat va poder gaudir de cantar amb altres escoles i formar part d’un gran concert on hi havia música en directe i representació teatral del conte. Les famílies van poder veure els més menuts immersos en un gran espectacle.