L’escola de música

L’Escola de Música Municipal de Linyola és un centre d’ensenyaments de música reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (codi de centre: 25008340) situat al primer pis de l’Edifici Municipal “Cal Formiguera” (Carrer Major, 1). Aquest centre depèn directament de l’Ajuntament de Linyola i imparteix ensenyaments de Sensibilització, Iniciació, Nivell Elemental i Nivell Mitjà de música, així com una modalitat lliure, tot plegat amb l’objectiu de promoure la pràctica individual i col·lectiva d’aquest art i de permetre, eventualment, l’exercici d’una carrera professional de música.

El caràcter no-obligatori d’aquests ensenyaments demana un interès per part de l’alumnat i les seves famílies, una predisposició a respectar les condicions bàsiques per al bon funcionament de l’escola, i també una implicació en les activitats que s’hi desenvolupen.