Estudis

Les escoles de música imparteixen ensenyaments de música dirigits a la iniciació i formació dels nens en aquest art, a la preparació d’aquests per a l’accés als estudis professionalitzadors corresponents i a la continuació de la formació i pràctica artística no-professional de persones de més edat.

Els estudis que es puguin cursar en una escola de música no estan reglats i, per tant, no comporten l’obtenció de títols acadèmics o professionals. Tanmateix, sí que estan regulats internament i estructurats en nivells i cursos d’acord amb un pla d’estudis, i poden contribuir a l’accés a ensenyaments oficials que sí que condueixen a un títol acadèmic (el Títol professional de música).

A més a més, l’alumnat que cursa ESO o batxillerat i, simultàniament, estudis en aquesta escola de música pot demanar algunes reduccions d’hores lectives a l’institut (trobareu tota la informació a l’apartat de convalidacions).