Convalidacions a l’institut

L’alumnat que cursa ESO i, simultàniament, estudis en aquesta escola de música pot demanar les següents reduccions d’hores lectives a l’institut:

• Situació 1. Alumnes amb una dedicació horària a l’escola de música d’entre 3 i 4 hores setmanals. Se’ls poden reconèixer les matèries següents:
    • Les matèries optatives de primer a tercer curs d’ESO
    • Una matèria optativa de quart curs d’ESO (fins a un màxim de 2 hores setmanals)

No es poden reconèixer les matèries de Cultura i Valors Ètics ni de Religió, el Treball de Síntesi de primer a tercer ni el Projecte de Recerca de quart curs.

• Situació 2. Alumnes amb una dedicació horària a l’escola de música de 4 hores setmanals o més. Se’ls poden reconèixer les matèries següents:
    • Música (la matèria comuna de primer a tercer curs d’ESO)
    • Les matèries optatives de primer a tercer curs d’ESO
    • Una matèria optativa de quart curs d’ESO (fins a un màxim de 4 hores setmanals)

L’alumnat que cursa batxillerat i, simultàniament, estudis en aquesta escola de música, pot demanar la reducció d’algunes hores lectives a l’institut sempre que compleixi els següents requisits:

1. Haver superat la prova d’accés als ensenyaments de grau professional de música en un conservatori o en un centre professional.
  2. Cursar estudis de música que inclouen, com a mínim: Llenguatge Musical o Harmonia, Instrument i Pràctica Instrumental en Grup.
  3. Una dedicació horària a l’escola de música de 4 hores setmanals o més.

Les matèries que podrà convalidar són:

• Matèries de la franja d’específiques (fins a un màxim de 4 hores setmanals per curs)