Com esteu? Us trobem molt a faltar!
Benvolgudes i benvolguts alumnes, famílies i resta de comunitat educativa, Primer de tot us volem transmetre tota l’estimació i suport en aquests moments tan difícils! Som conscients que alguns de vosaltres esteu patint molt per salut, per l’economia, l’aïllament… Des de l’escola us volem enviar molts petons i abraçades, esteu fent que ben aviat tot […]
Com esteu? Us trobem molt a faltar! Llegeix més »







