5è A: Segon cas positiu, s’allarga la quarantena!!!

Benvolgudes famílies de 5è A,

De les PCr realitzades un segon alumne ha donat positiu.

Això implica canvis en la quarantena, s’allarga fins el

“Ja s’ha tramitat el formulari de gestió de casos al Servei de Vigilància Epidemiològica.
Respecte els docents/PAS que van tenir contacte amb el cas índex, provisionalment, i seguint el protocol i algoritme del SVE VV, estaria indicat:

La quarantena es calcula fins el dia  04/03/2021  inclòs. Aquesta quarantena és extensible al GCE de 5è A EPRI.

Des del SVE VV es farà l’estudi del cas i ho notificaran amb RESOLUCIÓ del SVE VV.”

Salut i sort!

5è A, resolució

“Resolució de SVE a Escola Mossèn Cinto Verdaguer de Rubí
Benvolguts/des,
Després d’estudiar el cas SARO0101104013 del grup EPRI 5A l’actuació que s’ha decidit realitzar des del Servei de Vigilància Epidemiològica, pel control de la COVID19, és:

• Tests PCR i quarantena a: 16 alumnes del GCE afectat i a 1 docents (M.B.O).  La quarantena… Llegeix més»

5è A: Pcr i quarantenes

Benvolgudes famílies de 5è A,
Us copiem literal la resolució provisional de pcr i quarantenes.
Properament ens enviaran la definitiva amb la data de tornada.
Estigueu antentes/ts.
“Benvolguts/des,
Des del CAP ens acaben d’informar que el   dia  DIMECRES 24 de FEBRER es realitzaran les proves PCR  :
(5è A EPRI)
IMPORTANT: Si… Llegeix més»

Nou positiu a 5è A

Benvolgudes famílies,
Hem conegut l’existència d’un alumne positiu a 5è A. Per tant, i fins que arribi la resolució del Servei d’Epidemiologia us demanem que comenceu una quarantena i que no porteu els vostres fills/es a l’escola avui dimarts 23 de febrer!.
Moltes gràcies i molta salut… Llegeix més»

Mascaretes a EI 5 (P5)

Benvolgudes famílies,
Hem aprovat per Consell Escolar que l’alumnat d’EI 5 porti mascaretes a l’escola com passa a Primària.
Segons la normativa no és obligatori a educació infantil, però des del Consell Escolar hem considerat que és necessari atès el brot que es va produir dies passats… Llegeix més»

P3 B, última resolució

Benvolgudes famílies de P3 B,
Us copiem aquí la última resolució sobre la quarantena i les pcr:
“Després d’estudiar el cas AMIB0170730006 del grup EINF P3B l’actuació que s’ha decidit realitzar des del Servei de Vigilància Epidemiològica, pel control de la COVID19, és:
*   Tests PCR i quarantena… Llegeix més»

Nou positiu a P3 B

Benvolgudes famílies de P3 B,

Ens acaben de comunicar que hi ha un alumne/a positiu a P3 B.

Per tant, fins que no rebem la resolució del Servei de Vigilància Epidemiològica cal fer quarantena.

Si us plau ja no porteu els nens i nenes de P3 B a l’escola aquesta tarda.

Molta salut i sort!