Desconfinament de 5è A!!!

Benvolgudes famílies de 5è A,
Us passem íntegre la resolució del cas de covid19 de la classe de 5è A:
“Després d’estudiar el cas (HAAB0101118007) de l’escola Mossèn Cinto Verdaguer de Rubí s’ha decidit, pel control de la COVID 19, que:
No es necessària la realització de proves… Llegeix més»

Sondeig per a la jornada contínua

Benvolgudes famílies,

Des de la plataforma “Volem Jornada Contínua a Catalunya” us enviem un sondeig per conèixer l’opinió actual de les famílies de tot Catalunya sobre la jornada escolar.

Aquest sondeig el fem arribar a totes les escoles a la vegada per tal que la pugueu distribuir a totes les famílies del vostre centre. Us recordem que és una resposta per família.

Si hi ha un coordinador o representant de la Plataforma en la vostra escola us demanem que coordineu amb ell o ella la data d’enviament a les famílies.

Aquest sondeig romandrà obert el que queda d’any per tal de tenir les dades dintre del 2020. Cliqueu a la imatge!

3r C, Resolució Servei de Vigilància Epidemiològica

Benvolgudes/ts,

Us copiem la resolució del Servei de Vigilància Epidemiològica:

• “Tests PCR i quarantena: els contactes estrets del grup 3r C EPRI amb 15 alumnes.  La quarantena finalitzarà el dia 13/11/2020; per tant, el següent dia lectiu es podran reincorporar al seu centre educatiu, sempre i quan no presentin símptomes les últimes 72h. Si finalitza el període de quarantena abans d’obtenir els resultat de les proves PCR caldrà esperar aquest resultat per a reincorporar-se. Aquells alumnes que no s’hagin realitzat la prova PCR també hauran d’esperar el resultat dels seus companys de grup per reincorporar-se.
      Una PCR negativa no eximeix la realització de la quarantena. L’aïllament dels casos confirmats és determinat pel seu metge o metgessa.

Tot i que les quarantenes es redueixen a 10 dies, fins el dia 14è s’han de minimitzar els contactes socials i estar pendent de si apareixen símptomes. En aquest últim supòsit s’ha de realitzar un auto-confinament immediat i consular valoració clínica.”

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Confinament del grup de 3r C

Benvolgudes i benvolguts,
Ens han telefonat del CAP-MÚTUA de Terrassa que el grup ha de confinar-se. Per tant dilluns 9 de novembre NO poden assistir a l’escola!.
Quan arribi la resolució us la copiarem íntegra amb el dia de termini d’aquest confinament i, si cal, les dates… Llegeix més»

Tota la informació general de l’escola en un clic!

Benvolguda comunitat educativa,

“Tota la informació en un clic!”

Us hem preparat aquest document informatiu per tal d’aplegar totes les informacions pràctiques que creiem que us poden ser útils.

A més d’aquest document, cada cicle i/o nivell ha fet el seu amb les especificacions particulars de cadascun d’ells.

Els trobareu a la pàgina del vostre curs, aquí mateix o bé a la vostra bústia de correu.

Moltes gràcies!

Alumnat de 3r C: Citacions per fer-se PCR

Benvolgudes famílies NOMÉS (solamente) de 3r C,
Des del CAP ens acaben d’informar que el  DIMECRES i DIJOUS  dia  21 i 22 d’OCTUBRE realitzaran les proves PCR als/les vostres fills/es.
LLOC : CAP MÚTUA RUBI
C/ Prat de la Riba, 20-22 (RUBÍ)
Servei d’Urgències (esperar a la porta/parking a… Llegeix més»

Recollida de roba perduda a l’escola

Benvolgudes i benvolguts,
Disposem d’un penjador on dipositem les peces de roba que l’alumnat perd.
Podreu mirar si teniu alguna peça de roba vostra en aquest horari (no abans ni després perquè hem d’evitar adults entrant i sortint de l’escola per la situació d’emergència sanitària).
ON?: Treurem el penjador a l’entrada de 3r i 4t.
QUAN?: Últim divendres de cada mes.
A QUINA HORA?: De 16:40 a 16:50.
El que quedi sense recollir se l’emportarà una entitat benèfica.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.