Com esteu? Us trobem molt a faltar!

Benvolgudes i benvolguts alumnes, famílies i resta de comunitat educativa,

Primer de tot us volem transmetre tota l’estimació i suport en aquests moments tan difícils!

Som conscients que alguns de vosaltres esteu patint molt per salut, per l’economia, l’aïllament…

Des de l’escola us volem enviar molts petons i abraçades, esteu fent que ben aviat tot això s’acabi i ens hagi servit per millorar.

Des de la direcció de l’escola i des de l’AFA hem engegat una campanya per tal de saber quina situació real teniu a casa quant a la connectivitat d’internet, si teniu ordinadors o tablets i si disposeu de telèfons mòbils amb connexió a internet.

També us recordem que és molt important que aviseu a totes les famílies que encara no s’han subscrit a aquest bloc que ho facin!

Moltes de vosaltres ja esteu contestant als grups de what’sapp i ara, a més, ho podreu fer mitjançant l’enquesta google que us proporcionem abaix.

Com sabeu pels mitjans de comunicació l’escola funcionarà “en línia (treballant amb l’ordinador o tablet o mòbil des de casa)” a partir del dia 14 d’abril, després de Setmana Santa. Us fem cinc cèntims de com serà segons la proposta del Departament d’Educació de la Generalitat perquè no us amoïneu!:

• El professorat us farà reptes educatius com fins ara a través d’aquest mateix bloc.
  • Aquestes feines es posaran a inicis de setmana (dilluns) i s’aniran lliurant als correus del professorat al llarg de la setmana, fins el següent dilluns.
  • Això implica que NO es tracta de fer classes de dilluns a divendres de 9h a 16:30h. Al contrari, les famílies i alumnes teniu l’horari obert segons les vostres necessitats.
  • A P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r i 4t treballareu des del bloc i amb correu electrònic.
  • A 5è i 6è treballareu també des del bloc i el correu electrònic i des del classroom.
  • Els continguts dels reptes poden suposar avançar continguts i el professorat prendrà nota i avaluarà la participació i el que retorneu per e-mail.
  • Recordeu que seguim instruccions del Departament d’educació i que aquestes poden canviar en qualsevol moment!.
  • Sempre que hi hagi un canvi d’instruccions del Departament d’Educació us avisarem per mitjà d’aquest bloc.

Properament us farem a mans un llistat de correus del vostre professorat (molts ja estan publicats als diferents subblocs d’aquest mateix bloc) perquè tingueu accés directe a dubtes i inquietuds.

Només volem recordar-vos que en tot moment serem flexibles i us demanem que vosaltres també ho sigueu!

La situació és única i afecta moltíssim als nostres alumnes, però també entenem i enteneu que hi ha o pot haver pares, mares, avis, àvies, oncles, tietes, mestres, etc malalts o en situacions molt delicades!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Entre tots ho superarem!

La direcció

Enquesta a omplir per les famílies.

#joemquedoacasa       #totanirabe          #joactuo