Entre escuma i jocs d’aigua!

Aquesta última setmana de curs hem gaudit de dues festes d’escola molt divertides: la festa de l’escuma i la gimcana d’aigua.

Els nens i les nenes, s’ho han passat d’allò més bé participant en diferents jocs d’aigua, compartint moments de diversió amb els seus companys i companyes i mestres.  També han gaudit d’una fantàstica festa de l’escuma, plena de rialles, música i molta alegria.

Han estat dues activitats molt refrescants i especials per acomiadar el curs de la millor manera!

Si voleu veure les fotos d’aquestes activitats, feu clic a la imatge.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut