I a Educació Infantil…
I a Educació Infantil… Llegeix més »
Benvolgudes i benvolguts alumnes, famílies i resta de comunitat educativa, Primer de tot us volem transmetre tota l’estimació i suport en aquests moments tan difícils! Som conscients que alguns de vosaltres esteu patint molt per salut, per l’economia, l’aïllament… Des de l’escola us volem enviar molts petons i abraçades, esteu fent que ben aviat tot
Com esteu? Us trobem molt a faltar! Llegeix més »
Hola a tothom, esperem que esteu molt i molt bé, Aquí us passem un recordatori de tots els correus de les tutories perquè ens envieu les feines i reptes que us posem, amb fotos, vídeos, escrits, etc o perquè ens pregunteu dubtes o ens expliqueu neguits o coses que us amoïnin. Intentarem respondre-us ben aviat
Correus electrònics de les tutories Llegeix més »