Promoció 2017-B

I3-4A    I3-4B    I3-4C   I5A   I5B

1A  1B  2A  2B  3A  3B  4A  4B  5A  5B  6A  6B

PSICOMOTRICITAT

Aquest mes d’octubre passat hem fet les sessions de psicomotricitat encara més divertides!! N’hem fet unes quantes amb el material que fem servir habitualment. Una altra d’experimentació lliure amb PAPERS DE DIARI relacionat amb les paperines de diari que porta la castanyera. I una altra de joc lliure amb CAIXES DE CARTRÓ de grans dimensions […]

PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

GRAFISME

La setmana passada la classe de la Peppa Pig vam estar fen grafisme practicant traços àmplis sobre paper d’embalar. Vam fer traç circular, vertical, horitzontal i en forma de ziga-zaga. Va ser molt divertit anar passant per totes les taules i anar provant les diferents direccions de traç amb retoladors de colors.!!      

GRAFISME Llegeix més »

LA CASTANYADA

Aquest divendres dia 29 hem celebrat la castanyada a l’escola i hem fet moltes activitats. Al matí hem anat a veure el conte de la Maria Castanyera explicat amb ombres xineses, després hem anat a l’aula a buscar les castanyes pels raconets que ens ha amagat la castanyera i les hem trobat totes!! Després hem

LA CASTANYADA Llegeix més »

HEM ANAT A COLLIR MAGRANES

Aprofitant una de les sortides habituals del divendres a la tarda, vam anar a collir magranes d’un magraner molt proper a l’escola. Les vam fer rodolar pendent avall, les vam comptar, vam mirar quina mida tenien ( grans, petites…). I també vam passar una bona estona jugant. Un altre dia vam aprofitar per obrir-les i

HEM ANAT A COLLIR MAGRANES Llegeix més »

ESTAMPEM AMB FRUITS DE TARDOR

Després de molts dies d’observar els diferents fruits de tardor que ens heu anat portant a l’aula, aquesta última setmana enlloc de mirar-los per fora els hem volgut mirar i remirar com són per dins. Abans de tallar-los i obrir-los hem fet suposicions sobre el seu color interior. Amb el  moniato i la magrana per

ESTAMPEM AMB FRUITS DE TARDOR Llegeix més »

L.A.B. 0-6 EIB

Hola famílies!! La sortida al LAB de Manresa ens va encantar!! Allà vam trobar un espai d’experimentació i descoberta on cadascú podia anar provant i investigant lliurement passant per les propostes que li cridaven més l’atenció dins un espai molt ampli i interessant. També vam poder entrar dins un altre espai per experimentar amb la

L.A.B. 0-6 EIB Llegeix més »

Això va de bolets!!

Avui la Mia ens ha portat a l’escola una col·lecció de bolets fantàstics!! Hem de vigilar molt perquè si cauen a terra es trenquen!! Però ho hem fet molt bé i hem passat una bona estona observant-los. Hem mirat quina forma tenen, de quin color són, si tenen puntets, si tenen un anell al peu,

Això va de bolets!! Llegeix més »

SORTIDA A MÓN SANT BENET

Aquesta setmana hem fet una sortida a Món Sant Benet, concretament hem anat a fer un taller sobre l’alimentació saludable  a la fundació ALICIA (alimentació i ciència). Hem pogut disfrutar d’un entorn envoltat de natura i hem descobert com fer uns entrepans ben gustosos i  saludables, tants per els que prefereixen el dolç com  per

SORTIDA A MÓN SANT BENET Llegeix més »

JA HA ARRIBAT LA TARDOR

Amb l’arribada de la tardor aquests últims dies hem estat ben enfeinats fent diferents activitats al voltant d’aquesta temàtica. Hem observat i explorat els fruits de tardor que heu portat a l’escola: castanyes, aglans, magranes, moniatos, carbasses, blat de moro, pinyes, fulles…….per cert gràcies per la vostra col.laboració. Hem mirat quina forma tenen, de quin

JA HA ARRIBAT LA TARDOR Llegeix més »

Animalons al pati

Aquesta setmana, tot i l’arribada de la tardor, encara ha fet molta calor i els nens i nenes han pogut observar diferents animalons al pati típics d’estacions caloroses. Formigues, formigues amb ales, algun escarabat, marietes… Però la sorpresa va arribar el dia que vam descobrir una sargantana!! Quines cares de sorpresa, curiositat, alguna de por…!!

Animalons al pati Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut