VISITEM AL LAB 0-6
Benvolgudes famílies, el passat dimecres dia 23 de novembre els infants d’EI5 A i B vam visitar al Lab 0-6 de Manresa. En aquest espai vam fer dos tallers; el de boles de terra i a l’espai de ciència amb diferents propostes per investigar, explorar, manipular…tot fent-nos preguntes sobre ciència. Si cliqueu la imatge podreu […]
VISITEM AL LAB 0-6 Llegeix més »


