GUANYADORS del Concurs de Dibuixos Matemàtics d’ABEAM

Divendres  4 de juny va tenir lloc l’acte final del que ha estat la novena edició del Concurs de Dibuixos Matemàtics d’ABEAM.

Aquest curs novament vam participar amb l’alumnat del nostre centre i en donar a conèixer la relació final de les obres finalistes vam tenir la gran sort de tenir dos dels nostres alumnes entre els galardonats. Aquest són:

• Categoria B. MencioEspecial_B a: EL LLOP QUE S’AMAGA A LA NIT MATEMÀTICA de Pau Torres Romero de 2nA.
  • Categoria D. Accessit_D2 a: ENLLAÇOS GEOMÈTRICS d’ Arnau Piqueras Serna de 5èD.

MOLTES FELICITATS a tots i totes per participar! I especialment als nostres guanyadors!!!