Si cliqueu aquí podeu veure un recull de fotos de la nostra història

L’escola Mercè Rodoreda és un centre públic d’Infantil i Primària  que està situat dins del casc urbà de Martorell  al barri  de les Bòbiles. És una zona nova,  amb espais verds i de joc, una biblioteca, un Centre Cultural i serveis  sanitàris propers.

L’ escola  va iniciar la seva activitat  amb 5 grups d’alumnes  el  curs 2004-05 ubicats de manera provisional  amb mòduls prefabricats. El curs 2006-07 escolaritzen  11 grups d’alumnes , 8 d’educació Infantil i 3 de Primària. S’Inicia la construcció del centre i, a nivell pedagògic, es van consolidant  aspectes bàsics de funcionament de  l’ Educació Infantil i del Cicle Inicial.

L’any 2008 va finalitzar la construcció de l’escola. L’edifici es plantejar amb criteris  de sostenibilitat, orientada al sud per l’ aprofitament de la llum natural, té plaques solars i fotovoltaiques. Més endavant ens vam adherir al programa d’escola verda per portar a terme activitats de sensibilització i cura de l’ entorn.

El centre va arribar a tenir 18 aules de primària i 9 aules d’infantil.(triple línia)

Actualment centre amb dues línies.