FINALISTA DEL PREMI SAMBORI 2020 DE LA DEMARCACIÓ

Moltes felicitats, Tabitha!!!

Una vegada valorats tots el treballs presentats aquest 2020 a la convocatòria del XIVè Premi Sambori, ja coneixem els 18 finalistes de la demarcació que passaran a participar a la Final del Premi Sambori. Entre aquests finalistes volem destacar la presència de la Tabitha Siles, alumna de 5èC  de la nostra escola com a finalista amb el seu escrit: Les cèl.lules que teixien bufandes.  Enhorabona!!!

Cal mencionar que aquesta convocatòria ha rebut prop de 200 treballs de textos de més de 30 centres educatius de la demarcació de l’Hospitalet-Baix Llobregat, que comprèn les seus d’Òmnium Baix Llobregat Est, Baix Llobregat i de l’Hospitalet de Llobregat.

Accès a la notícia