Dia Mundial del Medi Ambient 2020 – Una Vacuna Pel Planeta

Avui 5 de juny del 2020 és el  Dia Mundial del Medi Ambient  aquest any amb el lema “És l’hora de la natura” que s’adapta a un format virtual i ens convida a obrir una nova finestra per endinsar-nos en la natura sense sortir de casa.

Desde la Comissió d’Escoles Verdes volem donar-vos les GRÀCIES per la quantitat de fotos rebudes de l’activitat “Una Vacuna pel Planeta”.

I sabeu què???

Doncs que entre tots els centres escolars de Catalunya hem generat la Vacuna Pel Planeta! i la hem penjat en aquest PADLET on podeu consultar totes les accions que estan fent arreu d’Espanya!!!! Vinga trobeu la nostra escola!!!!

Desde la Comissió us proposem algunes activitats sense moure’s de casa!!

1. Visites virtuals a diferents espais de Catalunya.
  2. Contesteu el Kahoot i demostreu si coneixeu la natura de casa nostra. (estarà actiu fins el 7 de juny per respondre’l)
  3. Salva el medi ambient (és el típic joc de preguntes i respostes “Who wants to be a millionaire?”, molt divertit)

Som Escola Verda i amb tots vosaltres aconseguirem Cuidar del Nostre Planeta!!