Convocatòries d’ ajuts 2017-18

Us enviem informació en relació a la convocatòria d’ajuts:

• Menjador 17-18 (Consell Comarcal)

Els impresos  de la sol·licitud els podeu demanar a secretaria.

Fins al 24 de maig

Full informatiu

• Ajut per llibres de text i material escolar 16-17 ( Ajuntament)

Destinataris:Famílies empadronades a Martorell amb infants de 3 a 15 anys, que vagin a escoles públiques o concertades, instituts o centres d’educació especial. L’Ajuntament pagarà el 30% de la factura de llibres de text o material substitutiu de llibres de text, amb un màxim de 20€ per Educació Infantil, 25€ per Educació Primària i 30€ per Educació Secundària Obligatòria.

Full de sol·licitud  a les oficines d’atenció del Patronat i als centres educatius. Haurà d’anar acompanyat de la factura original del cost total dels llibres de text o original i fotocòpia, si no es vol lliurar la factura original, i del número de compte bancari. En un període d’entre tres o quatre mesos es farà efectiu el pagament a les famílies.

Entrega de la sol·licitud

La sol·licitud per a la subvenció de llibres de text s’haurà de lliurar a les oficines d’atenció a l’usuari del Patronat Municipal de Servei d’Atenció a les Persones de Martorell, (PMSAPM), Complex Educatiu, Complex Esportiu La Vila, Centre Integral d’Esport i Salut i Pavelló Esportiu de dilluns a dijous de 9,30 a 13,00 i de 16,30 a 19,15 i divendres de 9,30 a 13,00.

Termini: Fins el 19 de maig de 2017 i no s’acceptaran sol·licituds fora de termini.