LA MÚSICA HA ARRIBAT A LA COVA!!!

Hola, famílies!!!

En les sessions de música, els infants d’I4, habitants de La Cova, hem aprofitat per treballar la tardor a través de la música! A poc a poc, anem descobrint els instruments que tenim per l’escola, estem molt entusiasmats i entusiasmades! Hem après la cançó de Les Fulletes i ens hem convertit en autèntiques fulles de la tardor que a poc a poc van caient dels arbres. També, hem après quins són els colors de la tardor a través de la cançó M’agrada la tardor, la qual hem acompanyat amb alguns instruments!! A més a més, hem començat a introduir la dansa i el moviment a través de l’audició de l’obra La Tardor (d’Antonio Vivaldi) amb la qual hem dansat al ritme de la música amb mocadors de colors! Ens ha agradat moltíssim!

En les dues últimes sessions de música, per celebrar la festa de la castanyada, estem aprenent la dansa del “Marrameu Torra castanyes” i ho fem d’allò més bé! Ens estem preparant per ballar tots i totes juntes el dia de la castanyada juntament amb els nostres companys i companyes d’infantil!

Dit això, us enllaço la cançó del Marrameu Torra castanyes per si la voleu escoltar i ballar amb les vostres famílies!

Podeu gaudir d’algunes fotos i un vídeo assajant la dansa del Marrameu Torra Castanyes al següent article protegit amb contrasenya! A gaudir de la música, una abraçada gegant!!