A L’ABRIL CADA GOTA….

Hola, holita habitants de la caseta de l’arbre!

Us expliquem les propostes molones d’aquesta setmana màgica;

• Taula de lletres: hem estat fent la dia del mes de l’abril “A l’abril cada gota, val per mil!” i quina raó que té aquesta dita…
  • Taula de nombres: hem jugant al 3 en ratlla, un nou joc que les hi ha encantat i han gaudit molt jugant en parelles!
  • Taula de l’art: aquesta setmana comencem les prèvies de Sant Jordi i aquesta proposta la podreu veure i gaudir el del 23 a la tarda!!
  • Taula de transvasaments: continuem amb la nostra primavera molona plena de colors i peces de minimons per crear i deixar volar la nostra imaginació.
  • Catifa: aquesta setmana hem canviat tot…. hem deixat descansar les construccions i hem donat puzles gegants, relacionats amb les estacions, l’univers…!

Aquesta setmana durant  les estones de mig grup de psicomotricitat hem continuat  treballant la nostra situació d’aprenentatge sobre l’univers i hem après moltes coes relacionades amb el nostre sistema solar i tots els vuit planetes que formen part de la nostra galàxia!!

CANÇÓ DELS PLANETES        VÍDEO SISTEMA SOLAR       CANÇÓ DELS PLANETES

Durant la sessió de plàstica continuem creant a partir de les obres de Andy Warhol, aquesta setmana hem continuat fent un quadre gran entre tots que es diu…..  si pareu atenció al nostre passadís ho sabreu…  i qui vulgui pot deixar un comentari al bloc amb el nom del quadre!

El conte de la setmana, com la setmana passada, està dins d’un recull del llibre “Contes de l’univers”, aquesta vegada parlava del sistema solar i es deia “Els conductors perillosos”, amb ell hem après que la nostra terra gira al voltant del sol i que hi ha altres planetes com el nostre que també formen part d’una família que va néixer d’un núvol de gas fa 4.500 milions d’anys! Que la lluna i altres planetes estan plens de cràters per culpa dels impactes dels meteorits i dels cometes….

La nostra tarda de mig grup d’angles hem estat pensant i creant finals diferents i molt divertits de la llegenda de Sant Jodri, per poder participar als jocs florals de l’escola, han quedat uns finals de contes molt divertits i plens d’imaginació i color!! Segurament que per tot l’esforç i es ganes  que hem posat alguna sorpresa tindrem la propera setmana!

I fins aquí una setmana més, ara toca descansar i desconnectar, gaudir del sol i carregar les piles!!!

Petonets de maduixes,

Vanessa Almendros.

PD: Tots els nostres cucs ja ham trobat unes famílies que els han acollit moooolt bé!! Fins hi tot alguns d’ells han anat a l’escola dels grans del pare de la Nerea, mare meva… sembla que els nostre cucs arribaran moooolt lluny jajajajaja!!

1. Raquel

Els cucs han viatjat per l’hospital, amb cosins… i els nostres ja han començata a fer capolls!!!

Gràcies per tota la info, però volem també les fotos! Jijiji. Ens tens molt malament acostumats!