LES CASETES DE COLORS

L’Escola Mediterrània és un centre nascut a la població de Viladecans l’any 2008, per donar resposta a l’augment progressiu de la població de la zona de Can Preciós- Torreroja. Som una escola petita i familiar d’una línia i un projecte educatiu basat en l’ESCOLA VIVA I ACTIVA I EL TREBALL PER AMBIENTS, vine a coneixe’ns!

INSTAL·LACIONS:

L’escola compte amb diferents mòduls prefabricats pintats alegrement de colorins, més coneguts per les families com les casetes de colors. La distribució dels mòduls és variada, però intentem vetllar el benestar dels infants. Tenim espais comuns i compartits com la sala de mestres, menjador, espais de circulació, espai de psicomotricitat, hort,  placeta….l les pròpies aules dotades de tot el necessari (calefacció, aire condicionat), projectors, pissarres digitals, tauletes.  L’escola també disposa de dos patis privilegiats, un per Educació Infantil amb sorral i elements de la natura,  a on la canalla podrà deixar volar la seva imaginació … i un altre més gran pels alumnes de primària que també compartim en horaris diferents amb els alumnes de l’institut a on podran gaudir de porteries, cistelles, taules de picnic, ping-pong, estructures de fusta per jugar.