PROPOSTES

Hola habitants de la caseta de l’arbre,

Us expliquem les propostes molones d’aquesta setmana,

• Taula de lletres: aquesta setmana vaig proposar un nou repte,  fer un dictat mut de les paraules de la tardor, i penso que va anar prou bé, ja som tots uns experts en lletres!!!
  • Taula de nombres: amb l’arribada de la castanyera a la nostra escola, vaig aprofitar per fer una proposta de relació quantitat grafia i comptatge de castanyes on havien de posar dins de les paperines de la castanyera les castanyes que indicava!
  • Taula de transvasaments: aquesta setmana continuem fent manipulacions amb el nostre arròs pintat de la tardor i molts materials per poder experimentar i fer transvasaments.
  • Taula de l’art: aquesta taula sempre és un gran èxit, i hem creat una proposta per repassar les formes geomètriques d’una forma ben artística, havien de punxar i enganxar al darrera de  cada forma geomètrica papers de colors, però atenció perquè hi havia alguna trampa!!
  • Catifa: a la catifa aquesta setmana han estat jugant, construint, imaginant, compartint i gaudint amb les construccions translúcides de colors.

L’activitat plàstica de la setmana ha estat estampar fulles de la tardor, però… ha resultat molt divertit perquè primer han estat pintat les fulles amb temperes sòlides i finalment havien d’estampar les seves fulles en un paper, han sortit unes creacions plenes dels colors de la tardor… i es que a la sala de la caseta de l’arbre ens encanta experimentar  crear amb la plàstica!

Durant les estones de psicomotricitat amb mig grup, han estat fent una proposta on havien d’estar mooolt atents i completar les paraules amb les lletres perdudes! tot un repte que han estat fent amb l’ajuda de la nostra Ana i que ha agradat tant que tornarem a repetir a la meva tornada!!

La nostra tarda de l’hort ha estat plena de feina, han sortit a penjar tots els cartells que han renovat de l’hort, i us puc assegurar que han quedat perfectes i ara tot el nostre hort llueix ben etiquetat i tota la nostra escola pot gaudir dels nostres cartells molons, gràcies a la feina de tots els habitants de la caseta de l’arbre!

I fins aquí una setmana més a la caseta de l’arbre, ara toca descansar i agafar forces per totes les noves propostes i sorpreses de la propera setmana!!