Beques Menjador Escolar curs 23-24

Benvolguts/des,
Us informen que s’han aprovat les bases per a l’atorgament d’ajuts de menjador escolar per a la propera convocatòria 2023-2024 Baix Llobregat.
El termini de presentació de sol·licituds serà del 15 de maig al 29 de maig de 2023 ( inclosos)
D’acord amb els Serveis Territorials d’educació i seguint la línia dels darrers anys, el procediment contempla:
–  La presentació de sol·licitud serà de forma telemàtica www.elbaixllobregat.cat

– Exclusivament per les famílies que no disposin de cap eina informàtica, se’ls hi podrà facilitar el model de sol·licitud en paper des dels centres escolars.

Aviat us passarem més informació a través de l’aplicació Tellfy
Qualsevol altre informació us podeu adreçar a direcció.

C.E.I.P. Verge dels Desemparats - Informació menjador escolar