Vivim el Carnaval a l’escola

Durant la darrera setmana del mes de febrer, a l’escola hem viscut el Carnaval.
El rei Carnestoltes ens ha manat una sèrie consignes per fer cada dia:

Dilluns 20: Amb aquests 2 elements “tunejats”(bossa plàstic petita i El rotlle del paper vàter  similar) heu de venir disfressats. “Amb aquests 2 elements vindràs i molt original seràs!!”

Dimarts 21: pijama i si pot ser…no el mateix que ens hem posat a la nit. “En pijama vindré i no m’adormiré”

Dimecres 22: venir amb un element de pirata (pintat, fet…) “De pirata vindré,i a tots us robaré.”JAJAJAJAJA…

Dijous 23: vestit amb tota la roba girada (les costures fora). “Al revés m’he aixecati la r oba m’he girat”

Divendres 24: Venir amb un pentinat diferent. “Els cabells em canviaré i un altre semblaré”

El dimarts a la tarda en cicles hem fet un complement per portar divendres a la comparsa i el ball.

Hem acabat la setmana fent una petita comparsa i un ball al gimnàs.

Podeu escoltar el Judici al rei Carnestoltes

També us deixem una mostra d’imatges