Treball comunitari

Dilluns dia 8 de maig una representació de nens i nenes de l’escola Matagalls, hem anat a l’INS Reguissol a la cloenda del Projecte de Treball Comunitari amb els alumnes de 4t d’ESO.

Ha estat un matí divertit. Els nois i noies de l’INS ens han rebut amb un pica-pica, després l’alcalde de Santa Maria de Palautordera, el Sr.Jordi Xena i la regidora d’Ensenyament, la Sra. Marisol García els han fet entrega del diploma als alumnes de 4t d’ESO i a les entitats que hi han participat: Escola del Pontrencat, Escola Fontmartina, Escola Matagalls, Llar d’infants del Cabirol, AFADIS i el Banc de Sang.

Per concloure els alumnes de 4t ens han mostrat uns balls per grups i per acabar, el Sanoun antic alumne de la nostra escola ha fet un ball tot sol.
Abans de marxar, nosaltres els hi hem fet entrega d’un detall a cada un dels alumnes que han vingut a la nostra escola.
Us deixem una mostra de fotografies perquè en pugueu gaudir. Esperem que us agradi!!!!

treball comunitari