Taller de plomes

Els alumnes de 6è han començat a utilitzar les plomes que l’escola els va obsequiar a l’inici de curs com a record de la seva etapa educativa al nostre centre.
Hem comptat amb la col·laboració del Calixte, el mestre de P4, un apassionat i gran coneixedor d’aquesta petita eina, que ens ha ensenyat algunes de les possibilitats que té la ploma, sigui per escriure o dibuixar. Els nens i nenes de la classe han rebut amb molta atenció i de bon grat totes les indicacions que s’anaven donant. En definitiva, han pogut experimentar amb la seva ploma, i d’altres tipus de plomes, per així poder anar descobrint un nou món de possibilitats pel que fa a la mateixa expressió cal·ligràfica dels alumnes.