Presentació Consell d’Infants

Dimecres 20 de febrer de 2019 es va dur a terme la presentació del consell d’infants del municipi on l’alcalde va nomenar les conselleres i consellers que en formaran part.

Els Consell dels Infants des Santa Maria de Palautordera és un òrgan de participació ciutadana amb la finalitat que els infants del poble siguin consultats i escoltats, en relació amb els afers del poble que els afecten com a ciutadans. Està format per nens i nenes de les escoles de Santa Maria de Palautordera que fan 5è i 6è de Primària. És un espai per a què els infants del poble puguin parlar i donar la seva opinió. Un espai formal que permeti consultar-los, escoltar-los, fer-los partícips de les decisions que es prenen i que els afecten com a ciutadans més petits. Aquest projecte pretén donar els infants el paper de protagonistes per a aconseguir que les actuacions que es facin al poble tinguin com a baròmetre les seves necessitats.

La regidora d’educació va fer un parlament i l’alcalde va nomenar les conselleres i els consellers.

Els representants de la nostra escola són el Pol i la Noa de 5è i la Iona i en Mario de 6è.