Participem a la Robotseny 2017

Els alumnes de 5è de l’escola han participat en el projecte Robotseny 2017. La nostra escola aquest és el segon any que hi participa. Un projecte a nivell comarcal (Baix Montseny) que desenvolupa les competències científiques i creatives dels alumnes tot treballant de forma cooperativa. També té l’objectiu de crear una xarxa de professorat implicat en aquesta temàtica per tal de crear lligams i compartir experiències en aquests àmbits.

Com a eines per treballar aquests aspectes s’ensenya a programar robots i a dissenyar-los.

El projecte es desenvolupa a l’aula i té una posada en escena en forma de torneig al final del curs.

La participació dels nostres alumnes va ser en la l categoria Robotseny Kidsdestinada a nois/es de 5è a 2n d’ESOque es va desenvolupar el matí del dissabte dia 10 de juny a la plaça de la Vila de Sant Celoni.

Us deixem amb unes imatges de les activitats.

Fira científica. Cliqueu al damunt de la foto

Robòtica. Cliqueu damunt de la foto

També sortim al Telenotícies migdia de TV3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *